گآهـے ...


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

گآهـے هَـ ـوَس مـے کُـنَم . . .

تـَمآم ِ کآغـَذهـآے سـِفید ِ روے میز رآ

اَز نآم ِ تو پُر کـُنَم

تـَنگآتَنگ ِ هـَم . . . بـے هیچ فآصلـہ اے

اَز بـَس کـہ خـ ـآلـے اَم اَز تو !

اَز بـَس کـہ تو رآ کـَم دآرم !

....................................................


كاغذها را پر ميكنم تنگاتنگ از نام او... كاغذها عاشق ميشوند...

فاصله ها نابود ميشوند...

كاغذها پر ميشوند و من همچنان او را كم دارم...

آهاي مردم...

راه چاره اي بيابيد...

من او را كم دارم



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت10:11---24 بهمن 1391
برای ساختن کشتی آرزوهایت

هر چقدر هم که سخت باشد صبر کن .

چرا که قایق کاغذی رویاها

خیلی زود تر از آنچه فکر می کنی

زیر آب خواهد رفت


ساعت3:24---24 بهمن 1391
slm vagan ali bod mese hamihse upam ye sar bezan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:,| 22:57|من|

MiSs-A